onsdag 2 juli 2008

Semester2K8 - Part deux

Födelsedagen har passerat fint och jag är väldigt nöjd. Flera stycken har ringt eller messat mig med en liten hälsning. Kul att man är uppskattad, typ. Fick en schysst födelsedagspresent av min polare Mineo, nämligen Assassins Creed till Playstation 3. Han visste sannerligen vad jag uppskattar i present.

Igår blev det som planerat Mongolian Barbeque och jag åt så att jag storknade. Sen kaffe och tårta i hemma hos Mineo samt en runda Scene it? på Xbox360(som jag dominerade på) mot Mineo och hans flickvän. Vi försökte kolla in 48 timmar igen men vi var ganska trötta och filmen var mycket ointressantare än sin föregångare så vi gick och lade oss. Födelsedagsfrukost med en riktig specialare i form av en varm macka som bestod av Ciabattabröd, getost, skinka, sallad, tomat och majonäs. Fina grejer!

En sväng på stan hann vi också med och jag hittade ett nytt DVD-case för min gamla har gått sönder. Samt två tröjor fyndade jag på Jack and Jones REA. Tåget tog mig sedan till Katrineholm och jag träffade syrrans hundar en snabbis innan vi åkte till Nyköping för att gemensamt fira våra födelsedagar på en restaurang vid hamnen. Efter kråset var smörjt så hittade jag äntligen en bestick-uppsättning som jag kunde leva med i en outletbutik. Har enda tills nu skövlat in käket i truten med arvegods från farsan.

En väldigt innehållsrik dag har det varit och nu skall jag upp till soffan hos farsan och sambon för att slappa ut resten av min 28-årsdag.

Inga kommentarer: