söndag 10 augusti 2008

Bättre sent än aldrig


Jag har äntligen införskaffat den tredje säsongen av Arrested Development! Jag älskade serien från första stund och det har nu gått över ett år sedan jag såg klart på den andra säsongen. Helt sjukt.

Jag hittade ett bra pris hos Hemmakväll(f.d. Videomix) och bad dem beställa in den. Men sedan när jag skulle hämta ut den så lade de jävla fjärtarna på 80 spänn mer än vad de sa det skulle kosta när jag bokade den. Jag tänkte "skit samma" och betalade överpriset och gick därifrån och vidare till jobbet. Ett arbetspass senare så var de där extra kronorna helt bortglömda då jag sitter och kiknar av skratt i min soffa, avsnitt efter avsnitt. Att jag väntat så länge med att köpa den sista säsongen övergår mitt förstånd. Första skivan är nu avklarad, sen är det tragiskt nog bara fem-sex avsnitt kvar av denna guldklimp bland komediserier.

Ofantligt kul är Charlize Therons gästroll som efterbliven brittisk skönhet.

Inga kommentarer: