söndag 10 augusti 2008

Knätopp

Jag vill ha en laptop-datorn. Det vill säga, en bärbar. Varför? Tja... eh... då kan jag sitta vid TV:n och surfa? Eftersom Expert skvallrade till Radiotjänst när jag köpte en TV för några månader sedan så blev jag ju tvungen att betala TV-licens. Inte fan stirrar jag mer på TV för det. Mindre nästan!! Det enda som kan få mig att börja kolla på TV är om jag sitter vid datorn samtidigt och då är det bara en bärbar dator som kan rädda mig.

Oj, vänta lite... jag fick ett telegram här. Jag läser:

"Det Svenska I-landsproblems-utskottet har kallat alla sina 1080 medlemmar till krismöte efter att ha uppfattat din klagan. Behandlingsperioden av Ditt I-landsproblem uppskattas innefatta en tidsram inom 3-7 månader. Eventuell lösning levereras med brevduva."

Där ser man...

Inga kommentarer: