torsdag 21 februari 2008

Henke vs Johnny

Ha!! Ditt kräk! Jag slog dig idag efter en sista-minuten-kvittering igår.

Igår så ledde Johnny inför sängdags då jag spelar bort pengar på nätpoker(det var otur dock... inget slarv). Men jag kontrade med att säga upp mitt konto på spelbolaget! Vad sa du nu va, Johnny?! Hä!

Sen idag så var jag och styrketränade SJÄLV för första gången i mitt liv. Cuz kunde inte hänga med så jag lyfte och drog i prylarna själv. Sen ikväll så ska jag till obygden och träffa kompisar och äta samt ha massor med kul! Nintendo Wii - en garanti! Den kan ni quota mig på! Glöm inte bort att jag kom på det bara.

Nintendo Wii - en garanti ... en garanti på att man kommer ha kul, om ni inte fattade det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra att Johnny går att besegra. All lycka åt dig där, vännen..

Att Nintendo Wii är en självskriven klassiker förstår man när mina dansbandsgillande teknikbakåtsträvande nästan-fyrtiotalist-föräldrar bönar och ber om att jag ska ta med det hem på helgerna när jag besöker dom. Jag kan till och med lämna rummet så fortsätter de likt duracellkaniner att bowla och spela golf osv. Helt makalöst roligt.

Äntligen en fungerande föräldravakt :D