torsdag 28 februari 2008

Jag kunde inte hålla mig...

Jag har varit duktig på att dra ner på dvd-inköpen på grund av minskande förvarings-utrymme men idag så gjorde jag ett litet inköp! För hundan, dollarn är ju rekordlåg!

  • Highlander - The search for vengance - Yoshiaki Kawajiris nya anime. Min favoritregissör inom genren. Köper den på vinst och förlust. Och ja, det är en Highlander-spinoff.
  • 42nd street volume 3 - Exploitation Explosion - Javisst!! En ny volym av de obeskrivligt underbara och utbildande 42nd street trailer-dvds:arna(...?). Ett måste.
  • The Protector - Tony Jaa sparkar och skuttar. Allt för sin kidnappade elefants skull... *pinsam tystnad över Blogspot* Men den är ball! Asball! Ballare än Ong-bak!!
Fina priser på dessa tre och jag har väntat på prisdrop, so it's a go!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska bannemig köpa 42nd street-volymerna nu. Tjata på mig annars. Måste verkligen ha dom.