onsdag 25 juni 2008

Nästa hållplats... Spelstationen


Teknikens alla under kommer aldrig sluta att hänföra och imponera på oss människor med sin nytta de kan åstakomma i denna teknologins livsålder. Förutom på folk födda före 1960-talet som har svårt att hänga med. Samt i princip hela tredje världen där de inte har i-landsproblem i stil med att installation av den nya förstärkaren krånglar.

Jag har upptäckt en ny liten finurlig guldklimp: The Playstation Network. Visst har jag varit och nosat på det förut men jäklar i min låda om jag inte fick mitt uppvaknande idag! Playstation-nätverket är skapat för att maximera ditt förhållande till din Playstation 3. Skåda några av de fantastiska förutsättningarna nätverket bestitter:

  • Gratis nedladdning av spelbara demon av kommande PS3-spel
  • Expansioner av redan befintliga PS3-spel såsom nya låtar till Guitar Hero 3, både gratis och prislappade
  • Uppdateringar av din Spelmaskins kärna såsom att du sen mars månad kan avnjuta DTS Master HD-ljudspåret i en BluRay-film som har sådan ljudbild inkluderad
  • Chat och vänskaplig kontakt med andra PS3-användare
  • Online-spel, webläsare och annat
Nu kanske detta är old news för de flesta som läser detta, men hey... jag är en ganska ny PS3-anhängare vilket betyder att det här är typ lika ballt som när di där två jänkarna gick på månen. Or did they...........?

Jag är hur som pu ruskigt nära att spotta in lite pengar på mitt Playstation 3-konto där jag sedan använder dem till att köpa expansioner och annat till mina spel jag har.

Playstation 3 is the shit och den enda anledningen till att X-Box360 har överlevt är att Lucifers underhuggare Bill Gates har råd att förlora några miljarder dollar på en satsning på TV-spel, för att sedan ändå kunna fortsätta med det och försöka göra maskinen bättre. Klart slut.

1 kommentar:

Marcelo Obón Olivares sa...

Alltså... jag lovar dig, Bill Gates är hjärnan bakom allt! Det är han som såg till att Hoffa försvann, det är hans datorer som har skapat Bermuda triangeln och det är han som ligger bakom Bush jr's presidenskap! X-box 360... det är bara en rökridå, så att vi ska ignorera sanningen. Fast... jag vet min vän... jag vet!