lördag 29 september 2007

Hur svårt ska det vara...?

Jag vill bli kär... allt blir så mycket lättare då. Jag vill ha högre lön, för det är jag värd. Jag vill ha en projektor, för det skulle vara ballt. Jag vill vinna en PS3, för då skulle jag kunna spela Blue Ray. Slutligen vill jag att någon säger till mig att jag ska sluta basera mitt liv på prylar och film... sen vill jag be den personen dra åt helvete... eller kasta en pryl på personen.

Jag vill känna mig commitad till saker istället för likgiltig till allt. Jag vill vara involverad i något som jag var i slutet av nittiotalet. Jag vill få utlopp för mina kunskaper men jag orkar inte. Jag vill rycka upp mig och våga satsa men jag har ingen lust.

Jag vill vinna DM i gnäll.

Far åt helvete... medan mor knaprade på ett gammalt knäckebrö'.

Inga kommentarer: