lördag 28 juli 2007

Bourne Runner



Efter lite trixande med trailers i maskinrummet på jobbet häromdan så stannade jag till vid en av projektorerna för att kika in på trailern till Bourne Ultimatum... den filmen vill jag se mycket mer än I am Legend. Nya Bourne ser ut att bli ännu bättre än sina väldigt bra föregångare. Visst, jag har sett trailern innan men till igår så hade jag läst en artikel om nya Bourne och sett lite andra klipp. Jag summerar: Jag längtar!

Sen upptäckte jag något intressant när jag gluttade in på www.dvdtimes.co.uk, nämligen varför jag älskar DVD. Det har gått väldigt trögt för kultfilmen Blade Runner att komma till skott med en bra dvd. En sjaskig Director's cut finns ute men den är ungefär lika kul som Stefan och Krister. Nu har däremot Ridley Scott fått lite tid över(efter inspelningen av American Gangster?) och stängt in sig i redigeringsrummet med några termosar kaffe för att fixa den kanske mastigaste dvd-utgåvan någonsin. Checka länken nedan och förundras över 2000-talets magiska medium, DVD. Sen att jag inte ens minns om jag gillade Blade Runner är en annan sak...

http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65403


Inga kommentarer: