tisdag 30 oktober 2007

En vanlig dag på msn

Henke säger:
Jag skulle vilja bo på en annan planet. Det vore fränt. Eller tillhöra ett annat släkte med andra normer. Jag är så trött så jag spyr på människans beteende-mönster.

björn säger:
Jag är så trött så jag spyr på människan "period"

Henke säger:
Jag skulle vilja vara en Thundercat.

björn säger:
Jag med... Jag vill vara en superhjälte.. typ stålmannen

Henke säger:
Jag älskar katter men vill behålla vissa aspekter från den art jag är nu... så det är en naturlig kombination för mig. Hence: En Thundercat.

björn säger:
hehe helt klart

Henke säger:
Jag skulle vilja ha Stålmannens krafter men vara en katt.

Henke säger:
Eller vara Lion-O fast med Stålmannens krafter.

Henke säger:
Då skulle jag få brudar.

Henke säger:
Och som förklädnad så skulle jag ha en blå solhatt.

Inga kommentarer: