tisdag 13 november 2007

Filmnördometern står på "LYCKA"

Ja, jag är filmintresserad. Det är inget nytt. Jag fick det påtagligt bevisat i brevlådan idag.

*trumvirvel*

Innehåll:
  • Filmer från Home Entertainment som jag nyligen horat ut mig till igen. Jag fick Borat, Pirates of the Kebaberian 3, Spiderman 3, Zodiac och en bonusfilm... Superman Returns... som jag redan har. För er inbitna så har jag ett chockbesked: Både Spiderman 3, Pirates 3 och Borat hade sina slipcase:s!! Homeenter är annars experter på att sälja utgåvor utan dessa överdrag.
  • Ytterligare två filmer som jag köpt från en privatperson nämligen Bubba Ho-Tep - Collectors Edition och Black Rain - Collectors Edition. "Bubba" hade en slipcase som gör att det vattnas i munnen.
  • Nya katalogen från Discshop.
  • Nya numret av Allt om Film.
Jag fick mig ett gott skratt när jag öppnade Borat för att kontrollera skivan. Det var en mycket autentisk DVD-R-skiva med "Borat" skrivet med tuschpenna. Hilarious!

Samlingen har nu nått upp en jubileumshotande 495 st. Några framtida inköp som har chans att bli den bejublade Femhundringen då de alla redan är beställda:
  • Harry Potter 5
  • Nausicaa Of The Valley Of The Wind
  • Grave of the fireflies
  • Planet Terror
  • Kiki's Delivery Service
  • Laputa: Castle In The Sky
  • Ratatouille
Kolla in hela samlingen här.

Inga kommentarer: