fredag 18 april 2008

Blåstråle


Vilken blir min första? Blir det en första? Klart det blir en första, men first things first...

Jag tror att jag har gjort en superdeal. Jag hoppas att jag har gjort det när "den" står på sin reserverade plats på TV-bänken. Jag vet att jag har gjort det när jag har spelat högupplöst Ishockey med B och när jag kollat min första BluRay-skiva. En spontat sug drar mig till Lethal Weapon då jag inte har den på vanlig DVD.

Mer än så avslöjar jag inte för jag har inte rott min superdeal i hamn ännu. Det blir 1-2 veckors ångest innan jag vet säkert.

Stay tuned.

1 kommentar:

Marcelo Obón Olivares sa...

Hmmm... svårt det där med första köpet! När jag köpte min allra första dvd, så var det solklart vilka filmer jag skulle köpa: Pulp Fiction & Jackie Brown (2-disc) och Evil dead trilogin (boxen)! Men, med blåstråle... det måste vara något som får både ögon och öron att, ja, "spruta". Vad sägs om Black hawk down? Den dära Pixarfilmen med kockråttan? Två filmer med grymt bra bild... och ljud!