söndag 20 april 2008

Imorgon så är det Dagen HD

Under hela mitt tio timmar långa arbetspass idag så har jag bara tänkt på morgondagen. Jag har lånat moschans bil så att jag kan utföra alla nödvändiga uppgifter som utan tvekan kommer genomföras. Det är många punkter på agendan imorgon och money shall be spent.

Växjö kommer få runt 10 grader Celsius och solen kommer göra sig påmind vilket gör att vädret onekligen blir inspirerande. Axplock ur måndagens agenda som jag vitsigt kallar Måndagendan:

  • Städa lägenheten! Den skall vara ren och fin när HD-maskinerna träder in.
  • Städa moschans bil! Som en liten överraskning bara.
  • Slänga gamle grillen på tippen. Två somrar har den tjänat mig. Nu får det vara nog.
  • KÖPA HD-TV!! OCH HD-FÖRSTÄRKARE!!
Jag anlitar B som bärhjälp då TV:n är klumpig att bära själv. Angående den andra HD-maskinen så litar jag på att min polare på Media Markt fixar ett bra pris åt mig. Sen så har jag erbjudit min chef att köpa min gamla förstärkare. Han var definitiv intresserad. Jag lovade att installera åt honom. Eftermiddan går åt att pilla och ställa in och trixa och dona med kablar med mera. Jag får dock vänta på att testa BluRay då jag inte har någon Playstation 3 ännu. Kvällen toppas med There will be blood på Filmstaden. Kan Dagen HD bli den bästa dagen på länge? Det finns massor med potential för det!

Inga kommentarer: