torsdag 24 april 2008

VM i i-landsproblem

Har accepterat bildkvalitén som Nintendo Wii levererar och inser att den inte är så jättedålig ändå. Möjlig investering av bättre sladd i framtiden.

Har insett att jag måste skaffa en ny DVD-spelare. Kanske i 3500-kronors-klassen. Känns sådär. Jag får se.

Har beslutat att sälja Guitar Hero 3 till mitt Wii då det trots allt inte är min timing som är off som jag skrev i föregående inlägg. Någonting är fuckat i och med den nya TV:n. Jag säljer det och skaffar Playstation 3-versionen istället som både har bättre ljud och bättre bild. Bara fördelar.

Har insett att jag tappat nästan all inspiration på jobbet.

Har ångest över min "superdeal". Det visar sig om den där jeppen levererar.

Har bokat biljetter till Iron Man i Bromöllas Filmpalats men hittills så är det bara 1 person som vill följa med. Vem vill inte se superhjälte-film på Sveriges bästa biograf??

Inga kommentarer: