Jag blev lite bekymrad över min mobiltelefon-faktura som jag mottog i posten häromdagen. Telenors hemsida ballade ur igårnatt så jag gjorde ett nytt försök idag att lösa mitt problem på "Mina sidor" som man kan logga in på och kika sina avgifter, tjänster m.m.
Jag såg till min fasa att jag fått dubbla månadsavgifter men med lite klurande så började jag inse varför men ville ändå prata med Kundtjänst för att få det svart på vitt. Jag hade precis slagit in telefonnumret till Kundtjänst-växeln och i det ögonblicket jag ska trycka på "lur"-knappen så stannar jag till ett ögonblick då mitt öga fångat något intressant på dataskärmen. "Chatta med kundtjänst". Fy fan vad fräsigt! Jag lägger ner luren och går in i Kundtjänstchatten istället. Det tar ungefär 12 sekunder innan jag får automatisk kontakt med Daniel. Jag ställer min fråga och jag får det svaret som jag hade väntat mig. Jag tackar för mig och stänger chatten. Fantastiskt!! Snart så behöver vi människor inte ens prata med varandra längre! Äntligen!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar