onsdag 22 juli 2009

Dag 6: The future is now

När jag bokade biljetter till min lilla tripp till hemstaden Flen så var till min förvåning en 1:a klass-biljett billigare än en 2:a klass-biljett hem. Vad får man i 1:a klass från SJ förutom en kickass-plats utan någon dreglande fåne bredvid sig? Internet!! Så modernt, high-tech och 2009. Så... härmed så livebloggar jag självklart från tåget. Som min vän kommenterade i Messenger-chatten "Går som på räls."

Min ankomst blir enligt SMHI precis som förväntat... molnig. Det ska förhoppningsvis inte stoppa mig från att ta en öl eller två med granntjejerna ikväll på PM. Innan dess så blir det ett extrainsatt blogginlägg med syfte att äntligen få lägga upp bildena jag tagit på mina första dagar av semestern.

Så, tills dess så ska jag låta Spotify rulla, göra lite Tradera-surfning och bara låta teknikens under närvara. Är redan hemma om 1 timme och 40 minuter.

Inga kommentarer: