söndag 18 januari 2009

...

Eh... ja. Just det... bloggning var det, ja. Hrm... Borde jag be om ursäkt eller något? Komma med en förklaring varför jag inte skrivit något på över två månader? Jag vet inte. Jag hade kunnat ljuga och säga att mina fingrar äntligen växt ut igen efter ett hobbyexperiment. Jag hade kunnat ljuga och säga att min hund åt min dator men jag har ingen hund. Istället så får jag väl helt enkelt erkänna att jag är en lat gorillalort som är... lat.

Jag har gjort ett och annat dock under min "tysta period". Ett urval följer...

  • Jag har fått pengar från Kronofogden efter en 8 månader utdragen skuld-affär. Ka-tjing!
  • Jag har upplevt ett jordskalv.
  • Jag har slutat bokföra mitt filmtittande. Jag tröttnade...
  • Jag har haft en jätteförkylning. Så pass så att jag missade Lucia Movie Night.
  • Jag har sumpat ett löfte jag gjorde för 1 år sedan(med tanke på Lucia Movie Night).
  • Jag har bokat en läckert pokerbord som borde dyka upp i februari
  • Jag har köpt en ny Doovde-spelare som dyker upp... imorgon!
  • Jag har börjat dagdrömma om ett möjligt nytt jobb i vår/sommar.
  • Jag har skaffat lite nya möbler och återfått min skrubb.
  • Jag har tappat förtroendet för TV igen... ok, jag fick aldrig riktigt tillbaka det från början, men ändå...
  • Jag har VERKLIGEN slutat motionera på simhallen.
  • Jag har börjat sova otroligt alldeles för mycket.
Så, there you have it. Visst har jag gjort annat men det tänker jag inte nämna här...

Inga kommentarer: