söndag 1 mars 2009

Vilken jävla kväll...

Att komma hem till lägenheten "dagen efter" och inse att det inte såg så farligt ut som man trodde var betryggande. Att kolla igenom digitalkamerans skörd och inte minnas hälften av det som plåtats är mindre betryggande. På senare år så har jag börjat få minnesblackouts när jag dricker. Förr så kunde jag minnas hela samtal jag haft trots att jag var aspackad. Men nu för tiden... inte lika stor koll.

Innan alla festare kom hem till mig så gjorde jag något som varje man bör göra en gång i livet. Efter att jag duschat så ställde jag mig och rakade mig... näck, faktiskt.Nej, det är inte det varje man bör göra en gång i livet utan följande: Av en kul slump så drar låten "Goodbye horses" igång i min Spotify-spellista. Jag fick direkt impulsen att göra en "Buffalo Bill". För er som sett "När lammen tystnar" vet exakt vad jag pratar om, för er som inte sett den så är det hög tid att göra det samt att ni därigenom kommer få kännedom vad jag inte kunde låta bli att göra framför spegeln i hallen. Fantastiskt roligt!

Jag har ont på ena smalbenet och jag minns självklart inte alls varför. B vet men vägrar sadistiskt att berätta varför för mig. Nu måste jag städa... kolla Facebook för bilder.

Inga kommentarer: